3 maj 2011

God eftermiddag!

Man skulle inte kunna tro att det är maj månad, temperaturen står under 10 plusgrader! Och just nu gick solen i moln.
Klockan åtta fick jag ett sms av Marina där hon skrev att hon inte skulle med till FU idag, då låg jag också i sängen! Jag var så himla trött och fatta inte att jag var fede försenad, så jag somnade om igen (!) Klockan tio vaknar jag igen och inser att jag ska snart jobba. Ännu en värdelös dag på jobbet kan jag säga.
Efter jobbet körde jag till ÖB och köpte plastblommor, ja jag har gett upp hoppet om levande blommor! Sen körde jag hem och gick ut en lång runda med Izzi, hon börjar bli lite tjock så hon behöver också motionera ;) hehe.
Jag sitter och funderar på vad jag ska göra till kvällsmat, vad jag är sugen på. Pytt i panna med stekt ägg? Det var jävligt länge sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0