30 maj 2011

God morgon!

Gud va jag är duktig. Jag är uppe och vaken, har lagt i min första tvätt och frukosten är uppäten :) Och perfekt väder till att stanna inne och städa (blä)

Igår jobbade jag hela dagen, det gick faktiskt bra. Allt gick ganska smidigt, jag är stolt över oss :D Sen att man blir kallad för kraftig person är bara oförskämt. Förlåt, men jag kunde inte släppa det. Jag tyckte det var fult sagt. Så tjock är jag inte.
Sen gjorde jag mig snabbt iordning och begav mig till mamma, för att fira hennes morsdag. Vi hade jätte mysigt och T kom också upp lite senare :) Craaazy phone!

Nu ska jag fortsätta min morgon tänkte jag. Ciiiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0