31 maj 2011

Just nu sitter mina kompisar på en buss ner till Puttgarden som jag också egentligen skulle vara med på. Men det är kanske tur det, för det är sviiin varmt! Jag ska spendera min dag på jobbet istället.
Jag fick världens chock när jag gick ut på balkongen för att känna på vädret. Var fan kom all värmen ifrån?!

Igår blev det ju finare väder, så jag satt ute på balkongen och solade. Så det blev ingen städning :P haha! Men lite pyssel bara.
Sen kom T hit och jag lagade min goda kycklingrödcurrygryta. Men satan vad den blev stark! Tog i lite för mycket rödcurry paste :S Men det blev gott och uppskattat :) Sen körde vi in till Ystad och tog en glass vid jakten, gick längs stranden och hade jätte mysigt. Efter det tog vi en österlenrunda med bilen och lyssna på musik. Jag älskar verkligen att åka bil och bara vara. Så avslappnande!

Nej nu måste jag återgå till att göra mig iordning, jag börjar lite tidigare idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0