6 maj 2011

Jag vet att bloggen står lite stilla just nu. Men har nog kommit in i en liten bloggtorka.

Jääävla banken som tog mitt kort! Eller automaten! Jag har blivit senil på senare dagar och glömt vad min kod är, jag är seriös. Det är flera gånger jag inte har kunnat betala med kort för att jag inte kommer ihåg koden det är jätte skrämmande. Så när jag skulle ta ut pengar på automaten idag så slukade dom mitt kort! :( Skit kul..
Sen körde jag och Patrik till Returbilen och skulle plocka lite delar, det enda vi hitta var takantenn! Allt annat var rensat.. jävla skit! Och vi hittade inget på biltema.. på vägen hem blev det mcdonalds. Köp inte Cream cheese stars! Dom är skit äckliga!

Nu orkar jag inte skriva mer. Återkommer!

Kommentarer
Postat av: Linda

Nääääj, dom är sååå jävla goda!

2011-05-09 @ 13:25:53
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0