Godnatt!

Jag har inte gjort mycket vettigt idag, förutom att duscha och dammsuga. Vid fyra kom Anna hit och vi körde till Boan och köpte lite nödvändigheter :) Sen till Ica och försökte bestämma vad vi skulle ha på menyn ikväll. Det blev.. efter många tankar.. rödpölse, hemlagad potatismos och sallad :) Mumsiiiigt! Sen blev det massa choklad, vi åt faktiskt inte lika mycket som vi brukar.. eller joo, men inte lika många saker. Vi struntade i popcornen faktiskt, kryss i taket!

Guuuud, Pontus tar snart studenten och jag har inget att ha på mig! AAAAH! Jag måste ju fan köpa nåt!

Snart blir det sängen. FU imorron hela dagen, jag kom på att jag inte har lunch.. jag vill inte ha findus färdigmat! Bläää! Nåja.. sängen kallar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0