Malmö är ingen stad för mig

Jävlar vilken dag. Det började med att vi begav oss till Ikea, Linda bokstavligttalat sprang till resturangen för att hon var så hungrig, medans jag typ precis hade käkat frukost. Jag provade deras köttbullar för första gången och dom var väl inte helt dumma, men deras chokladmousse var inget att hurra över. Jag förstår varför den bara kostar åtta kronor :P Det blev massa smått och gott inhandlat där alla fall.
Sen började vår jakt på arabbutiker för i hopp om att hitta lite marockanska kryddor. Vi körde till Rosengård (med låst bill kan jag intyga) Linda: "Var faaan låser jag bilen??!" Vi gick nog in i minst fem butiker, men hittade inte kryddorna, men vi kom ut med massa godis :P Speciellt på Food Mix där vi hittade Lion Peanut! Flashbacks från Marocko. Jag tittade på kryddorna och läser "Sjuk-kryddor" Jag tänkte, vad fan är det? Men där stod faktiskt Sjukryddor :P haha! När vi kör inne i Rosengård så säger Linda "Här ser det mörkt ut".. hahaha! Vi körde också till den lilla arabbutiken som låg nära där M bodde, fick lite flashbacks. Tur att han inte bor kvar där längre!
Sen körde vi på jakt efter Max i Jägersro, Linda skulle tvunget ha den dära lyxshaken. Vilket var jävligt god faktiskt, och så blev det chili cheese ;)


Linda tyckte inte om sin chokladmousse, men åt upp den ändå ;)


Vi tyckte det såg skit roligt ut att vi såg skit smala ut i spegelbilden ;)


"Liiinda liiiinda, ta ett foto på mig.. liiiindaaaa!!!"


Barnsliga som vi är tyckte vi detta var skit kul.. Två toalettstolar i en toalett :P


Vi prövade en jätte skön soffa så fort vi kom in.


Chiiiliii cheeeese :P

Nu kan jag säga att jag är helt slut! Skulle kunna somna vilken sekund som helst. Hungrig är jag också igen!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ska vi dra till Donken?! ;) Det var du som ville ha låst bil :P HAHAHA! Tur du hittade knappen :D

2011-05-02 @ 19:16:15
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0