Saker jag stör mig på just nu

- Jag glömde lägga i min röda tröja i tvättmaskinen och nu ska jag bara tvätta vittvätt.

- Att jag har djungelvrål som har fastnat på tänderna.

- Min oöppnade julmust som står på min balkong.

- Jag har fått två räkningar av Tele2 som jag måste betala!

- Tapeterna i min hall, dom är naaasty!

- Mitt otroligt dåliga utrymme av garderober, eller att jag har för mycket skit som inte får plats.

- Mina blommor dör från mig! Måste fan skaffa plastblommor.

- Att jag inte har eftermiddagssol på balkongen!

- Inga kläder sitter snyggt eftersom min sladderfett jag har på magen!

- Och framförallt att mitt ena bröst är gigantiskt större än det andra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0