1 November 2011

Ljuva November. Alla vackra löv på träden som faller ner på marken :) Det är så himla härligt att gå promenader, speciellt med hundarna. Lite jobbigt med Izzi bara för hon smälter in i färgerna ;) hehe.

Idag blev det en fika med Carol på Bokcafeet, mysigt! Det blev en Lax&räksoppa, som faktiskt var god. Okej jag käkade inte (k)räkorna. Deras bröd var ju gudomligt gott! :D Sen gick vi en runda på H&M, var tvungen att köpa concealer och hårklämmor.
Nu väntar jag på bättre tider, eller på min man att han ska komma hem. Vi ska göra en grej, hemlis ;) hehe. Inte säkert att det går igenom så jag väntar att berätta.. Eller om jag någonsin berättar ;)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0