14 november 2011

God förmiddag!

Herre min gud va jag va hungrig när jag vaknade. Igår var jag hos pappa och firade Farsdag, han hade gjort sina gooooda revbenspjäll. Jag bara åt och åt, jag åt nog lika mycket kött som pappa och Pontus. Till sist fick jag nästan huvudvärk så mätt jag var :P haha! Men så jävla gott var det ! Både jag och Pontus gick in i en matkoma. Assåå shiiit. Sen efter blev det pappas goda äpplepaj med vaniljsås, och då blev man ju ännu mättare! Vi rullade därifrån kan man säga :) Pappa hade köpt 4kilo revben, och där var fyra bitar kvar när vi var klara :P haha!

I lördags blev det kalas hos morbror kalle. Jätte trevligt var där, många släktningar i en liten lägenhet ;) Det blev god mat, god tårta och go dricka :) Har jag sagt att jag hatar att köra i Malmö? Och plus att det är ingen hit att ha mamma i bilen då? :P Hon skriker om hon ser en gående person tio meter bort från bilen, den kunde ju gått över vägen. haha! Jag körde i motsatt trafik också, eller rättare sagt jag ställde mig i fel fil i korsningen för att jag trodde att vägen var enkelriktad, fast då höll sig mamma rätt lugn. :P
På vägen hem så kör vi med gpsen och Oma frågar varför vi kör via Dalaplan, och då säger mamma "Men jag gör bara som hon säger maaammmaaa!" Jag och Tessan utbrast i skratt! Det lät så roligt :)



Idag kommer Becka hit! Ska bli så roligt! Det var enda sen i början av sommaren som jag träffade henne sist. Saknar henne som fan :/

Nu ska jag göra något vettigt. Lägga en annons på blocket kanske? Ingen som är intresserad av en etta i Tomelilla? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0