18 november 2011

God middag !

Det här med tidinställda inlägg är en bra uppfinning för oss bloggare. Dom två sista inläggen igår skrev jag vid middestid och ställde in dom senare på dagen. Underbart :) Kan man göra vad man vill sen.
Jag börjar få riktigt långa naglarna nu, nästan så att jag inte kan skriva på tagentbordet. Men snygga är dom ;) Kanske blir fransk manikyr på dom senare?
Jobbet var otroligt lugnt igår, nästan döö-lugnt. Vi hade inte behövt att vara där för dom skötte sig själva :P haha! Och massa pytt i panna fick jag hem :D
Idag tog jag en liten sov morgon. Jag vaknade först tio över fem imorse, jätte pigg! Låg och vände på mig hela tiden, stackars M. Sen när han begav sig till jobbet så somnade jag om :)
Snart ska jag göra mig iordning och bege mig till jobbet, fast jag ska inte jobba. Glömde blocket med mina tider igår så jag måste åka dit och hämta dom. Det är ju till fk, måste få in mina mooooneey ;)
Det blir en lugn dag, Lillen kommer hit ikväll också. Mys mys :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0