7 november 2011

God middag !

Jag saknar solen, detta mörker gör mig trött !
Jag är så lycklig så att det finns inte :) Jag och Mattias, detta kommer bli bra . Jag spricker snart av längtan!
Det har hänt för mycket på sistone, man orkar inte snart inte bry sig. Detta året har varit omtumlande, det har hänt många saker, är det så konstigt att man flyr från verkligheten nångång då? Förhoppningsvis så ordnar allt sig.

Helgen har varit jätte mysig, i fredes kom lillen hit och det gick jätte bra !
I lördes blev det jobb fram till fem, sen hem göra sig snabbt iordning och sen bege sig in till Ystad igen och äta på resturang med fina vänner. Vi var på Ög's på gågatan, guud så god mat! Vi tog en trerätters; Varm chevré (getost) till förrätt, kalvstek till varmrätt och creme brulé till dessert. Man kan säga att vi rullade ut från resturangen ;) haha! Efter så tänkte vi gå till PC, eller ja.. Carol ville det ;) Men dom hade inte öppet för alkolister så vi fick gå till Kingan istället. Men det var lika mysigt det också, vi blev ganska trötta snabbt och kvällen slutade tidigt. Vi börjar bli gamla och orkar inte festa all night long ;) haha!
I söndes tog vi lugnt hela dagen. Lillen blev helt plötsligt sjuk och sov princip hela dagen, stackars liten. Efter att vi hade lämnat honom i Löberöd så körde vi till Micke och käkade pizza med han, Therese och barnen. Jag är ledsen, men Tomelilla pizzorna är godare ;) det var inget större fel på deras pizzor, men jag föredrar Tomelilla :P hehe.
Idag tänkte jag röja lite här, ser ju ut som rena kriget. Tänkte rensa lite i mina garderober, sånt som man har tid med nu när man inte jobbar så mycket. Tråkigt men sant :)


Jag och Alicia när vi åkte tekopparna på Tomelilla marknad - 27/10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0