17 oktober 2011

Ny vecka nya tag :)
Gud jag har ju inte skrivit på en vecka här. Vad har jag gjort? Jag var utan internet i 2-3dagar för att Pontus rensade lite i min dator och jag råkade säga åt han att ta bort något som har med mitt internet att göra. Klant! Men men.. Annars har jag nog inte gjort så mycket.. Jobbat nästa hela förra veckan gjorde jag faktiskt. Denna veckan kommer jag vara ledig, jag ska bara jobba lördag ! Då M fyller år :/ Så jävla typiskt. Enda dagen jag ska jobba och jag kan inte fira hans dag med honom.
Vad händer annars? Inte för mycket. Jag ska köpa en ny bil, en opel Astra :D Vectran står fortfarande på parkeringen och tar plats. Det är skit svårt att sälja en bil med defekt motor.
Det går jätte bra med mig och M, motgångarna gör oss starkare :) Jag kan inte vara lyckligare <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0