26 oktober 2011

God eftermiddag.

Jag håller på att klättra på väggarna här hemma, det är inte roligt att vara hemma bara! Därför hatar jag resturangbranschen då det oftast bara är jobb å kvällar och helger. Bläää!

Igår var jag och köpte Astran, så nu är den miiiin :D Min lilla skrothög. hehe. Och troligtvis blir vectran också såld nu, den ligger ute på blocket. Där är en som ska titta på den idag :) Kompis det går bra nu! haha.! Synd bara att man fick så jäääävla liten lön denna månaden, fan vilken ångest. Men det löser sig i halvlek :)

Imorron är det Tomelilla marknad! Gissa vem som ska ner och ha munkar? Pauline Olsson ;) hehe.
Jag har fått en craving på oboy.. skumt. Vill ha och vill ha :P

Jag ska snart sätta igång med maten, tänkte göra pannbiffar idag :) Mums mums.

Förresten, jag har glömt att säga att Tobias Wallin från Let's Dance var och käkade med sin dam i lördes på jobbet ! Jag gick där och tänkte att jag kände igen honom som fan, och sen när jag googlade hans namn så kom jag på det :D haha! Dom var verkligen jätte trevliga, dom berömde maten och resturangen, jätte nöjda var dom. Så himla härligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0