31 oktober 2011

Jo jag lever. Jag är otroligt dålig på att uppdatera, I knooow.
I helgen har det bara varit jobb. I lördes var det gåsamiddag för 60pers, gick väl relativt bra.
På Tomelilla marknad var jag på också. Jag och Tessan gick och letade efter korvmannen, han som säljer rökta korvar. När vi äntligen hittar honom (efter att ha gått förbi honom två gånger,haha), så säger jag till han att vi har letat överallt efter honom! Då blir han generad och får ett leende på läpparna, och säger "Jag är inte den som brukar bli röd i ansiktet, men ni flickor lyckades!" HAHA! Kär gammal man är det :) Och bara för att vi var så söta och gjorde hans dag så fick vi lite rabatt så klart ;) Lönar sig att vara söt och trevlig.

Snart kommer min man hem och ska laga mat till mig, första gången han får göra det ;) haha! I know, mitt kök är mitt kök. Men jag måste släppa in han lite :P

Jag älskar mina familj och mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0