14 september 2011

Nä, nu vill jag inte vara förkyld längre. Jag sov som en hossa inatt, vaknade flera gånger och hade svårt att somna om. Jag hatar att vara täppt i näsan, jag får panik när jag inte kan andas normalt.
Men jobba måste jag göra ändå. Måste få in pengarna, nu börjar ju det bli sämre tider.

Det här med att den svenska polisen på rosengård ska lära sig arabiska, vad fan?! Kan inte araberna lära sig svenska istället? Vi är faktiskt i sverige. Jag kanske låter lite rasistisk, men det är jag inte. Hade jag kommit till något annat land så hade jag velat lära mig deras språk.. det är väl normalt? Jag förstår att dom fortfarande vill prata sitt moderspråk och lära sina barn, men ska de bo här så är väl svenska rätt bra att kunna? :)

Nä, nu ska jag snyta ut lite hjärna tänkte jag. Ciiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0