15 september 2011

God eftermiddag.

Jag vill börja detta inlägget med att jag hatar att vara förkyld! Ont i hela kroppen, trött, yr, lite hosta, snorig näsa och irriterad hals.  Vad har jag gjort för att förtjäna detta? Jag tänkte i förmiddags att jag skulle in till ÖB idag, men efter att ha duschat och ansträngt mig lite så blev jag så satans trött att jag ångrade mig. Jag var uppe en sväng vid åtta idag, drack ett glas proviva, la mig på soffan med tvn igång och somnade. Vaknar klockan tolv! Mådde jag bättre? Nä, det kan jag inte påstå. Inte ens en dusch var uppiggande. Det får nog bli soffläge resten av dagen tror jag. Möjligtvis att jag kryddar till dagen med att diska eller nåt. Det störiga är att jag har ingen feber, om jag hade haft det så hade jag fattat varför jag känner mig så dålig. Men jag har bara förhöjd tempratur.

Alla fall, vad hände igår? Jag jobbade, och bara det var jobbigt. Sen körde jag hem, åt två mackor, sen körde jag in till Ystad igen för att köra en kompis. Men först skulle vi flytta massa fina bilar på hans jobb. Det tog två timmar extra ! Men jag fick köra en Mustang Bullit (!), en sån som jag visade i en av dom förra inläggen. Dock var det ungefär 20 meter, men det räknas fortfarande! :D Bara ljudet på tomgången fick en knäsvag.. hehe.
Sen körde vi till Lund, hämtade en bil, sen hem igen.

Som sagt, idag har jag inte gjort för mycket. Jag tittar på regnet i stort sätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0