21 september 2011

God morgon!

Kryss i taket, jag är vaken. Tobbe ringde mig vid sju och fråga om jag kunde komma och hjälpa han med bilen. Snäll som jag är gjorde jag det :) hehe. Känns dumt att gå och lägga sig igen, även om jag är dödstrött.

I måndes tog jag och Marina en lååång fika på fyra timmar. Herre gud säger jag bara :) Vi hade tydligen mycket att prata om, hehe. Vi satt ute också till och med, dom två första timmarna var sköna eftersom solen var framme, men sen blev det ju så klart lite kallare.

Igår blev det lite jobb vid lunch. Sen körde jag och Izzi ut till huset som M renoverar, drack lite kaffe och åt kakor :) Mycket mer hände inte, bara mys mys mys !

Vad händer idag då? Jag ska ta det lugnt, ska jobba lite ikväll. Mer händer nog inte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0