27 september 2011

God morgon!

Kan ni tänka er att jag har varit vaken sen sex? Kryss i taket kan jag meddela. Jag kan också säga att ögonen går i kors på mig, och inte ens kaffe kan nog hålla mig uppe :P
Jag vet att jag är jätte dålig på att uppdatera, men jag är nästan aldrig vid datorn. Det är full rulle med M hela tiden ;)

I fredes blev det jobb på kvällen, sen hem och mysa. Lördagen jobba hela dagen, sen när jag kom hem byta jag om, gick upp till grannen med ett glas vin, tydligen blev det fest sen också. Roligt hade vi :) Somnade inte förrän sex på morgonen, sov till klockan tolv.. fy fan va vi var sega. Senare körde vi till Jula, men hittade inget speciellt som jag ville köpa. Fick ett medlemskort och en rälig karamell :p haha! Självklart kunde vi inte motstå McDonalds i Staffanstorp. Jag prövade den nya Röd Chili bacon.. blev ganska besviken, jag trodde den skulle vara godare.
Vi körde till Sjöbo och tog en snabb kaffe hos Peter och Johanna. Sen körde vi hem och lagade pannkakor, och tittade på LiarLiar :D Först somnade M, sen somnade jag. Riktigt skönt :)
Igår blev jag ju klippt! Jätte bra blev det också ju! Köpte med mig Schampo-Balsam-och hårinpackning från Lanza. Jätte billigt var det, 199kr när det har kostat 500kr. Sen blev det en fika på B&B med Anna, och en runda på Boan. Nu jävlar ska jag bli rödhårig ;) Grr. Kan ju inte bryta traditionen att bli rödhårig på hösten (eller till Halloween) Fast förra året skippa jag ju det, det är dax att ta upp det igen :)
Sen körde jag, mamma och Tessan med våra små hundar till veterinären i Sövestad. Izzi och Moses fick massa morfin för de skulle ta tandsten. Snacka om att min hund är envis! Hon skulle hålla sig så pigg som möjligt, sen när hon fick "uppvaktningssprutan" tog det fem minuter sen skutta hon runder, medans Moses satt groggy hela tiden.
Efter det körde vi hem, sen körde jag och pojkarna till Östraby för att köpa bil till M, Volvo 855 ;) haha! Fick lite flashbacks. Marre hade ju en sån som vi alltid körde med. Sen körde vi till Svedala för att Robban skulle köpa bil, bästa köpet faktiskt.. Vi andra retar oss på att vi inte köpte den först ;) Kopplingen hade smällt, men det hindra inte oss för att köra hem den. Jag körde 855 och M körde Robbans.
Väl hemma tog vi bara det lugnt, händelserik dag ju ;)

Idag tänkte jag köra till Rusta och köpa tapeter.. Jag MÅSTE! Jag har sagt det nu i två veckor nästan :P Men frågan är om jag ska ta en powernap först?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0