5 september 2011

God morgon!

Jag har varit vaken ett bra tag om jag ska vara ärlig ;) Tänka sig? Nää. Jo jag lever. Det har varit en helvete/trevlig helg. I fredes tog jag och Anna en AW på Kingan (en afterwork för er som inte visste) Jag fick min granne till att vara chaufför med min bil, äntligen.. Annars hade det blivit lättöl för mig. Jätte trevligt hade vi, träffade en del folk. Och Corre & Pajje kom också ner! Länge sen man träffade dom ju :)
Klockan blev mycket och det var dax att åka hem. Grannen hämtade mig och innan vi körde ifrån Ystad så började min oljelampa lysa, vi stannade och fyllde på det lilla olja jag hade i den ena dunken. Men det hjälpte inte.. I benestad så började det knacka i motorn och jag visste att det snart var slutet. Vi hällde i mer olja som jag hade, men det var redan för sent. Vi körde sakta ut till Jet för att kolla den och när vi skulle köra därifrån dog bilen och det kom svart rök. I den sekunden ville jag lägga mig ner på marken och gråta. Vi ringde massa folk för att kunna ta oss in till Tomelilla. Grannens kompis stannade en tidningsbil och han var snäll som körde oss in till byn :) Vi hämtade grannens bil och sen fick vi boksera min bil hem :( Sen ville jag bara gå och dra något gammalt över mig. Fy fan. Min monsterbil fungerar inte mer. Motor skar sig. Jag är så ledsen, det var ju min bebis. Och framförallt måste jag ha en bil som jag kan ta mig till jobbet med. Just nu står den på sniskan på parkeringen och läcker olja. Den ska ut på blocket för ett par tusen. Fan också.. Jag ville ju inte att det skulle sluta så här :( Det är som att mina bilar ska gå sönder så att ingen annan kan använda dom.
Nä nog snackat om den. Det är bara sorgligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0