7 september 2011

God förmiddag!

Jag är ganska dålig på att uppdatera nu.. jag vet :) Men jag har faktiskt ingen lust att sitta vid datorn. Jag går ibland in på facebook på mobilen, that's it.

I måndes var jag och Anna på burlövcenter. Jag hittade väl lite smått och gott kan jag säga :) När vi var inne i en affär, kommer inte ihåg vilket. Så började vi smågnabba på skämt, den ena manliga(pojkiga) butiksbiträdet började titta konstigt på oss, och sen frågar han "Är ni systrar?" Jag svarade "Nej nej nej nej" Och då svarade han tillbaka "Jag bara tänkte på hur ni bråkade" HAHAHA! Jag och Anna kunde inte hålla oss för grin! Dom känner inte oss, dom vet inte hur våran kärlek till varandra är ;) haha!
När vi skulle hem körde vi såklart fel. Mitt fel som vanligt :) haha! Så vi tog en liten omväg, inte så stor. Vi kom till staffanstorp och mitt ute i ingenting. Skräll att vi alltid kör fel! Och alltid är det på hemvägen från burlöv.
Väl i Ystad gick vi in en sväng på Åhléns, där jag hittade ansiktskräm och en kalender. Seriöst, 109spänn för en kalender! Rena rånet! Jag kommer ihåg på den tiden då den kostade 50kr. Börjar jag bli snål? Eller blivit värre rättare sagt? :P haha!

Senare på kvällen bjöd jag grannen och hans kompis på mat.. eller ja, dom köpte maten och jag lagade det :) Muums!

Igår gjorde jag egentligen inget vettigt, jo jag städade lite. Sen körde jag och pappa för att hämta en lånebil till mig. Så nu har jag den i några veckor tills jag har hittat nåt jag kan köpa :) Så underbart. Det blir ju aldrig bra om man ska stressköpa en bil.
Senare så körde jag, grannen och hans kompis ut till kompisens hus och titta på det. Sen körde vi hem och lagade lite mat. Det är mycket roligare att äta med andra än att sitta själv, framförallt när de andra tycker om ens mat :)

Idag blir det jobb hela dagen. Jag hoppas att det blir en snabb dag och underhållande, för det är jobbigt när det inte händer så mycket :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://i.imgur.com/Qyx9z.jpg

2011-09-08 @ 17:13:34

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0