Vart tog tiden vägen?

Jag sitter och läser gamla inlägg här på min blogg. När jag flyttade in här i lägenheten, när jag bodde hemma i lunnarp.. Det är över ett år sen jag flyttade hemifrån, även om det känns som att det var i förra veckan. Jag saknar att ha min familj omkring mig. Jag saknar att lukten av kaffe och nybakade bullar (som vi köpte från affären), jag saknar de bra tiderna. Även om det var väldigt jobbigt ett tag att bo hemma så saknar jag det fortfarande. Jag tycker om att bo själv, ha mitt eget. Men jag saknar sällskapet av min familj. Ring och fråga om jag har tid att ta en kopp kaffe, går jätte bra.


Kommentarer
Postat av: Bajsunge

Mysigt ._.

Snygga glasögon Dx

2011-09-15 @ 20:48:18
Postat av: okänd

Hej! Jag vet inte vem du är, sökte på google och hamnade här. Men känner igen mig något enormt i det du skriver, har nyligen flyttat till eget och det känns så ensamt vissa dagar! Kämpa på :)

2011-10-08 @ 23:04:42

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0