17 april 2012

God middag !
Snacka om att jag är seg idag, det klickar och värker som fan i mitt ena öra. Håller jag på att bli sjuk tro? Frisk kan jag aldrig bli, det vet vi redan ;) haha!
Idag är det sista jobbdagen, sen är det tre dagars ledighet :) I looove my schema. Skönt att få vara lite ledig ibland. Jag har ju jobbat en hel del extra också när jag började jobba, men det gör inget. Det gjorde att jag kom in snabbare i jobbet i rutiner.
Jag tycker det ska bli jätte skönt med ett hus på landet, jag kan inte sluta tänka på det. Vet ni hur lugnt och fridfullt det är? Huset är jätte fint, nedervåningen ska renoveras, men det kommer :) Där är takbjälkar på övervåningen, jätte stora rum och ytor. Alltså det är en dröm, ni anar inte. Plus att där är en stooor loge (eller garaget) och ett mindre. Jätte stor trädgård och massa mark till det. Kan ni tänka er vilka grillfester man kan ha där? Helt underbart :)
Jag måste börja ta mina vitaminer igen känner jag, måste få lite mer energiii. Japp japp :)
Nu ska jag fixa mig inför jobbet. Ciiiao!


Kommentarer
Postat av: Linda

Eller så äre du som började i min bransch iomed jag jobbat som timvikarie inom det i två år tidigare ;) I Tomelilla hos en tjej som är lika gammal som du :)

2012-04-18 @ 05:46:36
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0