För att jag är uttråkad.

VEM

Vem är i rummet med dig? Inte nån.
Vem fick du senaste sms av? Charlotte
Vem tänker du på nu? Charlotte, eftersom jag läste hennes sms :P
Vem pratade du senast i telefon med? Pappa
Vems hus var du senast i? Vår hus <3
Vem önskar du var med dig nu? Alla mina nära och kära
Vem är din favoritsläkting? Oj, jag har så många så det är svårt att välja. Men om vi väljer kusiner så är det lätt Veronicka.. "Vill du bli min pappa?"

VAR

Var är din mobiltelefon? Bredvid mig.
Var handlar du mest? På Ica Kvantum.
Var fick du tag på tröjan du har på dig? En munkjacka från Bikbok, favoriten :)
Var åkte du senast bil? Till Ica kvantum igår :P Eller ja.. det var jag som körde :P

VAD

Vad åt du senast? Munkar igårkväll! Borde snart äta frukost :)
Vad drack du senast? Mjölk till munkarna !
Vad är det för färg på dina byxor? Svarta mjukisbyxor.
Vad är den närmaste saken som är blå? En tröja som ligger på matbordet :P
Vad har du på fötterna? Inget, fryyyyser!
Vad är din favorit färg? Oj, det är många. Det beror på vilket sammanhang :)
Vilken film såg du senast? The Hunter, så där bra film.
Vad hör du just nu? Diverse ljud från tvn och fläkten från datorn.

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? Jo klart :)
Hånglat på en bio? Det har väl dom flesta?
Hånglat i skogen? Hmm.. ja?
Tyckt att din kusin är het? När jag var liten tyckte jag min ena kusin var söt :P
Sovit naken? Senast inatt.
Kört över hastighetengränsen? För många gånger !
Målat om ditt rum? Ja, när jag bodde hemma .
Dansat framför en spegel? Oj, jaa :P
Fått hicka? Seriöst. Finns det människor på jorden som aldrig haft hicka?
Dumpat någon? Ja. Tyvärr.
Stulit pengar från en kompis? Aldrig ! Här tjänar vi egna pengar ;)
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Ja, dum som man är :P Nåja, det har ju gått bra, jag sitter här nu :D
Varit i slagsmål? Aldrig, är alltid den som försöker dra undan personerna :)
Smugit ur ditt hus? När jag bodde hemma.
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Ja, snacka om jobbig situation. Collin Farrell, I want yooou! haha!
Hånglat med en främling? Definitivt.
Älskar eller saknar någon nu? Självklart <3 Min familj, mina vänner och min Mattias <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0