Fredagen den 13:e April



Vad kommer hända mig idag tro? Olycksdagen är här. Jag hoppas på att allt kommer gå bra :) Jag ska jobba, så inga katastrofer tack !
Jag jobbar och står i som vanligt, är ledig imorron, sen är det tre dagars arbete igen. Suck. Kan tiden gå snabbare så att jag kan köra snart? Jag hoppas att tiden går fort när jag väl är på jobbet, men det brukar det göra :) Det är bara småtimmarna som är dryga, då man bara vill hem. Vi ska sova i huset inatt igen, så skönt det ska bli !

Kommentarer
Postat av: Crolas

Vafan har missat din blogg nästan två veckor, lånar ni hus? Har jobbat alla dagar utom två den senaste månaden men när jag får ledigt får vi ju fika tycker jag, saknar dig! hoppas allt är bra med dig! puss

2012-04-13 @ 16:32:21

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0