29 augusti 2012

Jag tänkte skriva ett snabbinlägg här innan jag beger mig till jobbet.
Pauline is back in her self :P Håret är färgat mörkt, likaså ögonbrynen och naglade är rödmålade. Så underbart, känns mer som mig :)
Det tar en otrolig tid det här med lägenheten. Jag får inget vettigt svar känns det som, så jag har så klart sökt andra också. Skickat iväg mail om att jag söker också. Det värsta är att jag är kräsen men på samma gång girig. Jag vill ha en lägenhet som är nyrenoverad, kostar 6200kr i månad. Jag och Tessan gick förbi igår och tittade in (den står tom) Jag blev ju helt kär. Men jag tänkte på det ganska noga och jag kom fram till att det är dyrt för mig, plus att man inte fick ha djur och det var verkligen ett skäl till att inte söka den. Jag vill aldrig ge upp Izzi!
Så jag får helt enkelt ha bra tålamod nu och vänta. Även om det är jobbigt.
Nu ska jag göra mig klar :) Ciiiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0