30 augusti 2012

September närmar sig med stormsteg. Två dagar till, sen är det höst :P Fast det har redan börjar idag, så här mitt på dagen ösregnar det och åskar som bara den.
Idag har jag varit på rehab, i nästa vecka ska jag dit och få en instruktion av maskinerna sen jäääävlar ska denna kvinnan bli fit for fight ;)
Efter det så körde jag och sola. Det var verkligen år och dagar sen jag gjorde det, men jag kände att det behövdes. Lite terapi, plus att det är skönt för lederna :)
Usch det här med lägenheterna tar kål på mig, jag vet att jag måste ha tålamod också. Jag kan inte hela tiden ha flyt, men bara för denna gången?!
Just nu är jag ganska splittrad och känner att jag behöver en punkt, min punkt, min fristad, min tillflykt, mitt paradis. You name it :)
Nåja, nu ska jag snart göra mig iordning sen blir det jobb :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0