Snabbis innan läggdax.

Hmm..
Jag ville egentligen skriva nåt här, men nu vet jag inte riktigt vad?
Jobbet gick bra idag, inte så mycket att göra, men det var skönt. Ibland får man faktiskt ha det lugnt på jobbet och bara sitta på röven :P
Imorron ska jag köra för moster bus in till Polisen i Ystad.. ja hon ska skaffa ett pass, inget farligt ;) haha! Sen blir det jobb för hela slanten.
Jag såg i österlen magasinet idag att där var en annons om ett litet hus med 2rok nära havet. Simrishamn.. Skit mysigt tänkte jag och skrev upp telefonnumret på en lapp och la ner den i väskan. Sen tänkte jag lite på det. Vad fan ska jag göra i Simrishamn? hahaha! Jag känner ingen där förutom min halvsyster. Så spännande är inte den staden. Så nej, jag ska inte ringa på den.
Jag vill bara att någonting ska hända ! På måndag är där en visning på en lägenhet här i Tomelilla. Så klart ska jag jobba då, så jag ska skicka dit min assistent.. nej mamma ;) och så hon kan titta på den och skriva upp mig på listan. Hon kan säkert ta lite bilder så hon kan visa mig den sen ;)
Jag har ju egentligen en annan på gång, men det verkar inte hända så mycket och jag haaatar att vara den som tjatar, även om man ska vara på hela tiden. Gillar inte att tvinga folk :p
Nä, nu ska jag sova så att jag kommer upp imorron. Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0