12 december 2012

God morgon!
 
Jag håller nog på att bli lite förkyld eller nåt, eller så vill det inte bryta ut riktigt. Störigt!
Idag ska jag träffa min fina vän becka. Helt otroligt att vi har varit vänner i så många år, 18år vill säga, vi träffas allt för sällan och varje gång vi gör det så känns det som det var igår vi träffades. Ingen skillnad alls :) Riktigt vänskap. Saknar mina vänner otroligt mycket <3
Hela skåne är täckt med snö nu, skulle inte förvåna mig om det är borta till julafton. What else liksom?
 
Stamningen har jag inte pratat om på länge. Den går upp och ner som vanligt, men på hösten och vintern är den alltid lite värre. Speciellt runt jul då alla är stressade. Men stamningen är inget jag tänker på mycket nuförtiden. Vilket är skönt. Förr var jag så besatt av den, var rädd hela tiden för att prata. Visst att det kommer stunder nu också, t.ex när jag ska ringa ett samtal. Det är alltid telefonen som gör beskymmer :P Man skulle tänka att det hade ju varit lättare eftersom man inte ser den andra personen i ögonen, men jag tycker nästan det är bättre. Om man nu skulle få en blockering så tror kanske personen i andra änden att man har svimmat eller nåt :P haha! På jobbet trodde min brukare att jag hade fått hicka när jag fick en blockering, jag bara sa "nej nej, jag bara stammade lite" och så blev jag lite rosig om kinderna för att jag skämdes. Men varför? Jag stammar, so what?
 
Nä, nu får jag väl ta och göra mig lite iordning. Ciiao och God Jul!

Kommentarer
Postat av: Linda - 50,5 kg

Vi måste ju få tummarna ur och seeees!

2012-12-14 @ 20:36:08
URL: http://liiiiinda89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0