26 december 2012

God kväll!
 
Igår blev det jullunch hos pappa, jätte gott alltihopa :) Och mysigt! Tråkigt som vanligt att jag var tvungen att gå mitt i allt. Suck! Kändes jätte jobbigt ! Och jag har inte träffat Therese och Alicia i jul!! Jag mötte dom i sjöbo när jag skulle till pappa, men dom hann aldrig tillbaka innan jag körde till jobbet :/
Som vanligt blev det ett drygt jobbepass. Det är väldigt jobbigt att vara där just nu, jag är trött på pendlandet också. Det äter upp min lön, då kan jag lika bra ha ett vikarie jobb!
 
Idag har vi vara tagit det lugnt. Vi bytade rum också, vi tog williams rum och han tog vårt stora. Helt onödigt för oss att ha så stort när vi bara sover där. Bättre han har det så att han har mycket plats att leka på :)
Sen gjorde jag creme fraich a la Charlotte till kvällsmat. Det var ju år och dagar sen jag gjorde det ! Och kanske lite tecken på att jag saknar min syster? ;) hehe.
 
Julen är över nu kan man säga. Detta har varit en konstig jul, jag gjorde inget julgodis (men gjorde mina köttbullar och Jansson till lillejulafton), det konstigaste av allt var att jag jobbade julafton och juldagen. Jag har varit så bortskämd med att vara ledig på julen alltid. När jag jobbade på Värdshuset så stängde vi alltid någon dag innan julafton, och då hann man med sina sysslor och hade lust till det framförallt :) Men men, nästa jul ska jag vara ledig. För detta var pest och pina kan jag säga!
 
Nu ska jag umgås med min lilla familj :) Ciiao!
 
Två knäppa syskon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0