11 februari 2012

Gooood förmiddag !

Idag ska jag jobba, för första gången själv! Tror ni att jag är nervös eller? Näääää. haha! De ringde mig igår och sa att det hade hänt en krissituation och frågade om jag möjligtvis kunde ta eftermiddagspasset. Jag har inte varit där många gånger, men det har ju gått bra när jag har varit där så han känner nog sig säker med mig.. lite alla fall :) Det ska nog gå bra, jag håller på att intala mig det alla fall.

Igår blev det massa fix med mammas bil. Generatorn hade lagt av, så vi körde till skroten och köpte ny och satte på den. Eller ja Mattias skruva, jag tittade på och kollade motoroljan ;) Sen gick den som en klocka igen!
Sen hämtade vi Lillen, köpte mat sen hem och lagade en jätte god lasagne :D Mums! Det var länge sen jag gjorde det, men det blev bra :) Får tillochmed en liten bit till jobbet sen.

Sa jag att jag var nervös? aaaaaaaaah!

En bild på min kära bil, det blev bara en liten skada, men plastet till spoilern ligger emot däcket eftersom den är sänkt. Men jag låter den stå till det är fixat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0