12 februari 2012

God middag.

Snacka om att jag är seg idag. Arbetspasset gick bra igår, dom sista två timmarna var jobbiga eftersom det var mycket att göra då. Allt på en gång. Eftersom jag inte är har rutiner, eller vet knappt något så var det mycket att tänka på. Men det blev en timmes övertid tillochmed :)
Sen när jag kom hem satte jag mig i soffan, ögonen satt i kors och nästan somnade . haha! Men det blev lite nattamat, sen sängen :)
Självklart skulle jag vakna tidigt idag också, men jag fick mina timmarssömn. Störigt att väckarklockan ringde halv sju för att jag hade glömt att säga av den.
Nu ska jag bara ta det lugnt idag! Ciiiaaoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0