13 februari 2012

Solen skiner idag och det är nästan varmt! Underbart :)
Idag står det tvätta på schemat, sen blir det lite städning på det.
Jag kommer jobba hela veckan, är bara ledig idag och på torsdag. Herre gud, jag är så nervös. Jag är hela tiden rädd för att jag ska göra fel. Speciellt när jag knappt är utbildad. I lördags var det fjärde gången jag var där och då fick jag ta eftermiddagspasset själv. Visst att det gick bra, men jag skulle vilja vara lite mer förberedd om man säger så. Dom andra gångerna har jag bara gått bredvid och tittat på i princip. Usch, jag hatar att kastas in i jobb. Men men, det ska säkert gå bra :) Det kan inte bara vara jag som får lite ångest ibland?
Nu ska jag ner i tvättstugan igen. Suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0