22 februari 2012

Underbart, min "chef" ringde mig tio i nio och fråga om vi kunde ändra schemat idag. Om jag kunde jobba natt istället för eftermiddag, jag var egentligen inte så road av det eftersom jag inte kan morgonrutinerna. Men sen tänker jag på att det ger mer pengar, man blir pengakåt för lätt :/ Det är så lätt att man säger ja till jobb, för man vill inte säga nej för att man kanske tror att dom inte ringer fler gånger. Men sen blir man ett offer, blir tillsist utnyttjad för att de vet att man säger ja. Överkörd. Jag tycker att jobbet är intressant, jag tycker om att pyssla om folk, så det passar mig. Det tar bara tid att komma in i rutinerna och få personkemin att stämma.
Alla fall, skönt att få börja senare, dock blir det att fixa här hemma, sen sova några timmar innan jag ska jobba. Suck suck. Jag ska bege mig ner till affären och köpa jäst så att jag kan baka bröd, Mattias saknar det ju :) hehe, jag också faktiskt. Det är ju så himla gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0