4 februari 2012

God middag

Underbar dag idag, solen skiner, jag har en pojkvän som älskar mig och jag älskar honom.. och jag ska jobba imorron! Underbart :D Fick samtalet för en stund sen och frågan kom om jag kunde komma imorron och provjobba. SJÄLVKLART! Jag tveka inte en sekund! Äntligen händer det något :) Så underbart! Jag hoppas att allt kommer gå bra där och att jag kommer trivas.
Jag försöker väcka (eller få någon kontakt) Marina så att vi kan gå ner till Kåre och titta om han har hunnit med att rita upp min tatuering :) Jag är så spänd, jag vill verkligen ha den!
Ja, nu ska jag fortsätta min kamp :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0