6 februari 2011

God middag !

Fy vad jag va seg iförmiddags, gick inte upp ur sängen förrän kvart i tio. bläää.
Det gick bra att jobba igår, eller ja så mycket jobbande blev det inte. Mest snack och gå igenom viktiga saker och lite papper. Mycket nya saker att tänka på och lära sig, men det har jag inget emot. Behöver en liten utmaning känner jag :) Efter att vara servitris i tre år så vill man pröva på något nytt, så att man inte stannar i samma mönster.
Nåväl, får se om de ringer idag. Jag hoppas på det :) Jo dom ringde, på onsdag ska jag dit!


Kommentarer
Postat av: Patricia

du måste ju berätta vad det är för nytt jobb du börjat på

2012-02-06 @ 23:09:35

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0