8 februari 2012

Det är ingen vanlig dag, för det är mammas födelsedag! :D Vi ses sen!

Jag kan säga att det inte var roligt att gå ner till konsum igår, speciellt inte när man köpte för mycket så att det blev tungt att bära hem. Suck.. Jag bakade kanelbullar och bröd på samma gång, eller ja varva det. När kanelbullarna var färdigrullade och skulle jäsa så började jag på brödet. Så blev lite stressigt där en stund när kanelbullarna skulle penslas och mjölet till brödet skulle i :P Men det blev superbra ändå!
Vid tre stack jag till Farmor som fyllde år. Hela familjen var där (för en gång skull), vi höll låda och farmor var jätte glad för att vi alla kom.
Sen hem och laga lite mat, det blev mina goda hemlagade köttbullar, potatis och brunsås :) Muums! Sen blev det filmmys med min underbara man <3
Imorse körde jag pappa till jobbet, klockan ringde kvart i fem. Det är ingen mänsklig tid. Blää! Men jag gick och la mig direkt när jag kom hem, resulterade med att jag var ännu tröttare när jag vaknade igen. Plus att jag var så himla seg att jag inte kom upp förrän klockan tio. Hemskt! Jag hade ju saker jag skulle göra innan jag stack till jobbet. Ta bort snön på bilen slipper jag, för det gjorde älsklingen innan han körde. Så underbar han är <3
Jag åt världens godaste frukost, mitt nybakade bröda med mina hemlagade köttbullar! Åååh, mina smaklökar blev våldtagna :P
Jag drömde jätte konstigt imorse när jag hade kommit hem. Att jag och Anna jobbade på Värdshuset, jag gick och smög åt medans chefen gick runder bara. Det var sig likt men ändå annorlunda. Usch..

Lite bilder från farmor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0