Ååååh..

Det blev en mysig kväll hos pappa. Det blev pasta carbonara till kvällsmat :D Jag har längtat efter det, och lika gott som vanligt :)
Vi kom hem för en stund sen, hann att sätta oss ner sen körde mattias iväg igen. Full rulle på den mannen. Jag har blivit så sällskapssjuk på senaste, tycker det är jobbigt när jag är själv. Jag tittar på klockan hela tiden, även om det var en minut sen jag tittade innan. Jag räknar minutrarna tills jag inte är själv längre. Det är samma på jobbet, jag tittar på klockan hela tiden. Inte så konstigt att jag är stressad. Det känns nästan som när jag var i tioårsåldern och jag var själv hemma för att mamma jobbade. Även om jag vill vara själv så tycker jag om att ha folk i huset. Jag tyckte om att sitta på mitt rum när jag bodde hemma och höra att det var lite folk i rörelse.
Jag får nog hålla mig sysselsatt så att tiden går snabbare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0