Skönt att vara trött.

Det gick bra på jobbet idag, så nervös jag var! Skulle för första gången använda kateter (stavning?) Men det gick bra, han var jätte nöjd och det gick smärtfritt :) Fick grymt ont i ryggen bara för jag stod i nån konstig ställning.
Sen när jag kom hem så var det direkt hem till mamma och fira hennes dag :) Hela familjen var där och hade jätte mysigt, god tårta och gott kaffe!
Nu är jag så slut i huvet. Gått och spänt mig hela dagen, och sen hem och lyssna på hönorna ;) haha! Skämt och sido. Jag kan också vara en höna ;) Kackel kackel!
Jobb imorron också, nu kör vi med hårdhandskarna. Detta ska gå bra ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0