15 januari 2012

God eftermiddag.

Det har varit full rulle hela helgen. Lillen kom i fredags, körde upp till vänner och de bjöd på mat.
Igår var vi ute på en promenad i det fina vädret, sen tog vi det lugnt. Körde och handla, laga mat. Blev till och med ett glad vin till maten, gott gott! På kvällen kom mamma, Therese, Alicia och Pontus. Vi hade jätte mysigt, barnen lekte för glatta livet och vi satt och snacka och spelade lite playstation. Jag längtar till mitt Nintendo kommer! Jag ska bara köpa fler handkontroller och spel, sen jävlar :D
Idag vaknade jag pigg som en lärka klockan nio, jag har börjat med att vakna tidigt nuförtiden. Men okej, jag gick och la mig vid halv elva och somna nästan på studs. Så det är inte så konstigt :)
Vid tolv gick jag, Marina och Izzi på en promenad i det fina vädret. Det är konstigt att det inte är vinter än, men det börjar ju dra till till minusgrader nu faktiskt. När jag kom hem så börja jag dammsuga och diska. Jävlar vad Izzi fäller nu, ligger ju hundhår överallt! Det hade nog inte varit fel med en borstning och badning :)

Jag lösenordsskyddar min blogg imorron kväll. Skicka om ni vill ha lösenordet.

Kommentarer
Postat av: patricia

ja tack!

2012-01-16 @ 17:27:05

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0