19 januari 2012

God eftermiddag !

Det är verkligen en seg dag idag. Vaknade inte förrän halv tio och låg i sängen till tio, jag somnade vid tolv igårkväll på soffan när Pontus och Mattias spelade. Jag vaknade igen vid två och då låg Mattias och tittade på Fright Night. Colin Farrell är ju vampyr där ;) Synd att det var ganska läskig, men man såg också att det var ganska datagjort.
Igår sålde jag min soffa, snyft! Men vi köpte en större soffa istället :D En trea, tvåa och förtälj i svart fejkskinn :) Är egentligen inget större fan av skinnsoffor, men dessa var helt okej :) Blev hur bra som helst förutom att förtäljen kommer inte få plats sen när matbordet kommer.
Jag är jätte sugen på att baka idag, så jag får nog se vad jag har i kylen och baka till något.
Ett paket har kommit till mig också! Förhoppningsvis är det nintendot :D Ska ner sen och hämta det :D Så spännande!
Ja, jag ska göra nåt vettigt nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0