2 januari 2012

Välkommen 2012 !

Det har varit full rulle dom senaste dagarna. Vi hade lillkillen hemma i en hel vecka, det var verkligen jätte skoj. Men jag är ju inte van att ha en treåring ;) Nu känns det tomt.

Är det nu man ska sumera förra årets händelser? Det var ju mycket som hände, tror inte att någon hade en speciellt bra 2011 år faktiskt.

- 2011 började i Marocko, där jag och Linda var över nyår.
- Min resväska fastnade någonstans på vägen hem, så jag fick vänta i flera dagar. Jag hoppade och studsade när den danska mannen knackade på min dörr med väskan :)
- Den dära saken.
- Jag var på väg att ta lastbilskort. Men bestämde att jobba istället för att få ihop pengar.
- En vän gick bort <3
- Jobbade hela sommaren.
- Monsterbilen gick sönder, och jag träffade min Mattias <3
- En vän gick bort.
- Jag och Mattias flyttar tillsammans!
- Sista dagen på jobbet. Allt vi gjorde var för sista gången :/
- Pappa och Bea gifter sig. Herr och fru Tinmark :)

Vad har jag för krav på detta året? Jag ska framförallt fixa mig ett liv. haha! Nej skämt och sido. Jag ska ta lastbilskort! Jag vill verkligen göra det. Nu har jag inget som hindrar mig, inget jag kan skylla på, inget som står i vägen. Jag ska bevisa för de som inte tror mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0