22 januari 2012

God kväll!

Skönt att haft lite tid från bloggen, kände att jag inte hade lust att blogga faktiskt. Vi har tagit det rätt lugnt hela helgen. I fredags käkade vi pizza och tittade på film med Pontus :)
Igår blev det lite fest här hemma, bjöd hem lite folk, satt och tog några godingar och snacka. Lugnt och stilla :)
Jag vaknade tidigt imorse och hade sån jävla ledvärk i mitt ena ben, precis som jag brukade ha när jag var liten. Så jag fick gå upp och ta en värktablett, jag tänkte att jag skulle vira om en filt runt benet också, som mamma brukade göra med min snuttefilt. Men jag glömde det :/
Nä, snart blir det att köra till Lidl och köpa lite mat. Ja jag är inget större fan av den affären, men dom har billig mat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0