23 januari 2012

God middag !

Solen strålar idag, nästan så att det blir störigt. Blek som en fis är man, inte direkt så att man kan sätta sig på balkongen och sola heller :P hehe. Jag får väl vara blek till vårsolen kommer :)
Vilken middag jag gjorde igår, herre min gud. Mattias åt som bara den och riktigt njöt :) Det är det bästa med att laga mat, när andra uppskattar den. Det blev färsbiffar, potatis, stekt lök och brunsås. Husmanskost is the shit!
Vi tog det lugnt senare på kvällen, lastade upp chips och godis och kollade på film. The Stranger Inside som gick på nån kanal på tvn, riktigt bra är den. Jodie Foster är en bra skådespelare och hon passar bra till såna spännande filmer :)
Vad händer idag då? Ja, inte så mycket. Jag hoppas på att min kabel till mitt n64 kommer så att jag kan börja spela :D Sa jag att jag har köpt två BanjoKazooie? Snacka om förvirrad människa! I fredags vann jag spelet på tradera, skit glad var jag :D I lördagskväll såg jag att det andra som jag också hade budat på skulle snart avslutas. Förvirrad som jag var budade jag och vann det, så jag sa till Mattias "Jag vann BanjoKazooie!", lite glad också så klart. Han tittade konstigt på mig och sa "Men det vann du igår?" Jag tittade på han som ett stort frågetecken, typ när en blondin inte fattar ett skämt (hehe). Jag drog en djup suck och tittade bland mina vinster.. Jo där var det.. BanjoKazooie. Så nu har jag två, men jag kan ju sälja det ena om jag vill :) Onödigt att ha två.
Nä nu ska jag vänta på bättre tider, eller postmannen rättare sagt. Måtte han ha min sladd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0