25 januari 2012

God kväll!

Jag är superglad idag !! Jag har fått hem mitt BanjoKazooie! :D:D:D:D Nu jävlar ska det spelas!
Idag har jag sökt en massa jobb också, finns ju massa nu som lägger ut som sommarvikariat, lite tråkigt, men det kan ju alltid leda längre om man är duktig :) Sen blev det en snabb runda till Ystad med lotta. Inne på elgiganten satt vi fördetmesta i massagestolarna, guuuud sååå skööönt! Jag måste verkligen gå och få massage, eller som jag sa "varför gå och betala massa pengar när man kan gå till elgiganten gratis?" haha! Nä men jag märkte nu för någon dag sen när mattias spontant masserade mina axlar och nacke att jag är så jävla spänd att det inte var klokt! Det gjorde fenastiskt ont! Kanske därför jag har problem med huvudvärken?

Igår blev det heldag med Carol, så himla mysigt. Jag har verkligen saknat att umgås med henne <3 Blev kaffe och massa snack som vanligt, och springa på toaletten stup i kvarten för hon gör starkt kaffe ;) haha! Men gott va det!
Sen på kvällen tog vi det bara lugnt, skönt det också :)

Det är jobbigt att bara gå hemma nu, har varit arbetslös i en månad. Tänk vad tiden går fort, känns som att det var i förra veckan som jag slutade på Värdshuset. Men nu jävlar är jag på g och söker jobb och jag väntar på att tiden ska gå så att jag kan gå på studiebesöket på Grönlundstrafikskola. Hoppas att jag kommer in :)

Nä, nu blir det spela N64! Wiiiie! :D Sen blir det sängen, ska upp tidigt imorron och köra en kompis till Malmö. Kvart över fyra imorronbitti ska jag vara i Sjöbo! :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0