27 januari 2012

God kväll!
Jag känner mig så mysig idag, kan det vara för att Lillen är här kanske? Det är härligt att ha honom här :)
Idag har vi städat ut i Robbans lägenhet, sen blev det kaffe och lite tv tittande innan vi begav oss till tomelilla igen. Vi handla lite kvällsmat, det blev tacos. Så himla gott! Och Mattias bestämde att vi skulle ha chokladpudding till efterrätt :D Så det ska vi snart käka.
Tror ni inte att Sparbankensyds hemsida började klödda när jag skulle betala mina räkningar?! Är det inte typiskt? :/ Sen började Firefox klödda så nu får jag använda Google Chrome.. Explorer är ju kasst, skit trögt. Egentligen borde jag byta bank eftersom Sparbanken alltid klöddar, men jag är sån som inte kan släppa grejer jag har haft länge :P Det har jag haft sen jag var 12 eller nåt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0