30 januari 2012

God middag !

Underbart väder idag ! Gick ner till banken innan och satte in lite pengar, dock försvann dom lika fort när jag kom hem då jag betalade mina räkningar :/ Vilken ångest när man inser att där inte blev mycket över denna gången heller. Gud vad jag måste få tag i ett jobb! Som jag trivs med! Alla fall, det jag skulle komma fram till var att det var verkligen skönt att gå en promenad i solen. Om det är lika fint sen när jag har tvättat klart idag så ska jag ut en lång promenad med Izzi :) Jadå!

Jag måste säga att det är skönt att ha lösenordskyddat bloggen, dock är det tråkigt att var en del som inte hörde av sig att de ville ha lösen. Men det är inte mitt problem egentligen, där var en del också som jag inte ville skulle läsa den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0