60 frågor

1. Hur gammal är du om fem år? 29 (!)

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Mattias <3

3. Hur lång är du? Sist var jag 169,5.. hehe.

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Hmm.. tror att det var Super 8.. skit kass!

5. Vem ringde du senast? Öh, min bror pontus.

6. Vem ringde dig senast? Mattias?

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "Javisst"

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Både och, det beror på vad jag gör.. Men helst ta saker på telefon, men är det typ jobbiga saker så tar jag det hellre på sms. Orkar aldrig tjaffsa eller sånt på telefon, lägger på då.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda!

10. När såg du senast din mamma? För länge sen :( Nä men för någon dag sen när jag var ute med Izzi.

11. Vilken ögonfärg har du? Blåa

12. När vaknade du i dag? Vid tio tiden.

13. Vilken är din favoritjulsång? White christmas med Bing Crosby

14. Vilken är din favoritplats? I vårt hem <3

15. Vilken plats föredrar du minst? Sjukhus..

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Förhoppningvis är jag i ett fint hus med min mattias.

17. Vad skrämde dig om natten som barn? Haha! Monster under sängen.

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Min pojkvän

19. Hur stor är din säng? STOR♥

20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar Packard Bell

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med trosor

22. Hur många kuddar har du i sängen? Just nu en, men helst två.

23. Hur många landskap har du bott i? 1!

24. Vilka städer har du bott i? Kan inte påstå att varkens Lunnarp eller Tomelilla är städer :P

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor inomhus iaf.

26. Är du social? Ja när jag själv vill det :)

27. Vilken är din favoritglass? Gammaldags Vanilj !

28. Vilken är din favoritefterrätt? Hmm.. får nog bli chockladpudding, sån man kokar :)

29. Tycker du om kinamat? Love it, och thaimat!

30. Tycker du om kaffe? Javisst, med två liter mjölk i :P

31. Vad dricker du till frukost? Oboy eller Proviva skogsbär

32. Sover du på någon särskild sida? Vilken sida som helst, bara det inte är på magen .

33. Kan du spela poker? Nja, spela det ofta som tonåring.

34. Tycker du om att mysa/kela? Det är det bästa som finns! ♥

35. Är du en beroendemänniska? Vad är det? Nja nej. Jag väljer själv vad jag vill fortsätta med!

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, Lina :)

37. Vill du ha barn? Absolut! Men får vänta lite :)

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, jag önskar att jag kunde mer tyska också.

39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja när jag hade voltat av vägen med bilen för fem år sen.

40. Föredrar du havet eller en bassäng? Bassäng! Där finns inga hajar :P

41. Vad spenderar du helst pengar på? Oj.. svår fråga :) Men god mat ligger högt upp.

42. Äger du dyrbara smycken? Ja

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Inget speciellt förtillfället. Men Family Guy går alltid hem :D

44. Kan du rulla med tungan? öh ja?

45. Vem är den roligaste människan du känner? Haha, alla mina närmaste är roliga :D

46. Sover du med gosedjur? Nej jag har ju min man.

47. Vad har du för ringsignal? Ingen aning, nån från telefonen .

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Vet faktiskt inte?

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? En filt

50. Flirtar du mycket? Nä, jag är skämtsam .

51. Kan du byta olja på bilen? Inte än!

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?  Ja :(

53. Vilken var den senaste boken du läste? Liftarens guide till Galaxen.

54. Läser du någon dagstidning? Nej knappt, eller på internet läser jag.

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nopp.

56. Dansar du i bilen? Jag diggar mest .. och sjunger.

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Mix megapol.

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Locobase salva :P

59. När var du i kyrkan senast? På nyår, då pappa och bea blev Herr och Fru Tinmark!

60. Är du lycklig? Ja! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0