7 januari 2012

God middag!

Jag kan inte sluta nysa! Jag är inte dunderförkyld, men tillräckligt för att det ska vara störigt. Då kunde det lika bra varit borta! Jag har inte börjat att missbruka nässpray än, så då är det lugnt.
Fortfarande inget jobb som har trillat över mig heller, någon som vill ge bort ett? Jag håller på att bli grek på att gå hemma. Jag får panik över att jag inte gör något, är man två i ett hushåll så vill man bidrag med sitt också. Och nu har det gått rätt mycket mynt till julen och flytten, inte så kul. Men det är sånt man får ta.
Nä, jag ska göra något vettigt nu. Typ dammsuga och diska :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0