8 januari 2012

God middag !

Jag kunde inte hålla mig tills jag fyller år.. (om någon hade en tanke på det) .. så jag har precis budat på ett Nintendo 64 på Tradera :D haha! Än så länge är det på 56kr, men 8timmar kvar :) Jag har aldrig vunnit ett bud, men sen har jag heller inte budat så mycket. Jag får alltid seconds thoughs och tvekar. Men nu jävlar ska jag ha ett Nintendo! Mattias köpte sig ett ps2, så för att vara riktigt osociala till varandra så köper jag ett spel jag också ;) Så jag tycker att Lotta kan komma hit sen när jag har fått spelet så att vi kan spela ;) Jag ska köpa Banjo&Kazooie också, synd bara att man kan spela en på den, därför tänker jag köpa fler spel och fler kontroller :P Om någon är intresserad?
Det är söndag idag, hyfsat väder. Funderar på att gå en promenad med Izzi faktiskt, måste ju få igång våran kondition och kroppar :P


Så roligt min familj har haft med detta spelet <3

Kommentarer
Postat av: L o t t i i i z z

Jag kommer direkt :D Säg bara till när det kommit!! hihi!!

2012-01-08 @ 12:47:31
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0