9 januari 2012

God eftermiddag.

Ja, det blev en liten sovmorgon idag. Till halv tio alla fall :) Just nu håller jag på att tvätta och kolla in Tradera. Skoja inte att man blir beroende när man håller på att buda. Jag har inget tålamod heller att sitta och vänta på att tiden ska rinna ut och se vem som vinner, och jag hatar när någon budar över mig. Det är mina saker! Eller dom ska bli mina ;) hehe. Jag vann Nintendo 64 konsollen alla fall, jag kom på att man fick ju bara strömdelen med också, så jag var tvungen att köpa till de andra sladdarna också. Men det gjorde inget, för priset blev det samma. Bara drygt att allt kommer i delar, men det är sånt man får ta. Och spelen får jag också beställa var för sig. Så klart så tar det längst tid med det spelet som jag verkligen vill ha ! Banjo Kazooie. Men så fort allt är hemma så jävlar ska det spelas :D Funderar också på att lägga ut lite kläder själv, har så mycket som jag aldrig använder och är för stort. Kanske tjäna en liten peng alla fall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0